I. Úvodní ustanovení
1.Tyto obchodní a reklamační podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.orostore.cz, kterým je Q&OC Partner s.r.o. se sídlem Ťačevská 3998, 085 01 Bardejov, Slovenská republika, IČ: 50148176, zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Prešov, Oddíl: Sro, Vložka číslo: 32549/P(dále jen "prodávající") a kupujícím, jejíž zboží na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.
Adresa elektronické pošty prodávajícího je: info@orostore.cz Telefonní číslo prodávajícího:. Tyto údaje mohou být kdykoli pozměněny nebo aktualizovány na webové stránce
2. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi kupujícím a prodávajícím v souladu s obecně závaznými právními předpisy platnými na území České republiky, předmětem které je koupě a prodej zboží přes e -shop umístěný na webové stránce www.orostore.cz. Tyto VOP jsou nedílnou součástí kupních smluv uzavíraných mezi prodávajícím a kupujícím. V případě rozporu ustanovení těchto VOP a ujednání uvedených v kupní smlouvě, jejíž jsou součástí, mají přednost ustanovení uvedená v kupní smlouvě
3. Tyto VOP upravují právní vztahy mezi Q&OC Partner s.r.o. jako prodávajícím a kupujícím jako spotřebitelem, který v souladu a postupem dle VOP projeví zájem o koupi zboží na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího. Tyto právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím vznikající při koupi, dodávce zboží a reklamacích vad zboží se v závislosti na jejich obsahu a účastníkech koupě přiměřeně řídí ustanoveními příslušných právních předpisů České republiky, zejména Občanského zákoníku SR a Obchodního zákoníku SR. Vzájemné vztahy prodávajícího a kupujícího se řídí i reklamačním řádem pro internetový obchod blíže specifikovaným v čl. VI. odstavec. 4 VOP a který tvoří nedílnou součást VOP.
4. Kupujícím mohou být fyzické osoby i právnické osoby.
5. Prodávající je provozovatelem webové stránky www.orostore.cz, jako systému elektronického obchodování prostřednictvím internetové komunikace (dále jen „internetový obchod“).
6. Před vyplněním objednávky na webové stránce www.orostore.cz je kupující povinen seznámit se s těmito VOP a toto seznámení potvrdit zakliknutím tlačítka „Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s obchodními podmínkami“.
7. Na obchodní vztahy (jak i další právní vztahy, které z něj mohou vyplynout) s fyzickými osobami, které nejednají při uzavírání obchodních smluv podle těchto VOP v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, se vztahují kromě obecných ustanovení občanského zákoníku i zvláštní právní předpisy, zejména zákon č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na dálku nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele.
8. Na obchodní vztahy (jako i další právní vztahy, které z něj mohou vyplynout) s kupujícím, který není spotřebitelem 250/2007 Sb. nebo který nakupuje zboží za účelem podnikání a ne za účelem osobní spotřeby se nevztahují ustanovení těchto VOP. Této osobě nenáleží práva spotřebitele podle platných právních předpisů. Odpovědnost za vady zboží a vzájemné vztahy prodávajícího a kupujícího, který není spotřebitel se v tomto případě řídí ustanoveními Obchodního zákoníku České republiky.
9. Elektronickou objednávkou se rozumí kupujícím vyplněný a odeslaný elektronický formulář zpracovaný systémem obchodu (resp. email odeslaný na e-mailovou adresu prodávajícího s náležitostmi předmětného formuláře).
10. Objednávkový formulář obsahuje informace o kupujícím, seznam objednaného zboží z aktuální nabídky prodávajícího zveřejněné na webové stránce – v internetovém obchodě a cenu tohoto zboží.
11. Zbožím se rozumějí produkty / výrobky nacházející se v aktuální nabídce internetového obchodu.
II. Objednávka zboží a uzavření kupní smlouvy
1. Koupě zboží se realizuje formou vystavení a odeslání elektronické objednávky kupujícím na e-shopu prodávajícího s tím, že objednávka kupujícího musí být odsouhlasena prodávajícím v souladu s VOP, jinak smluvní vztah nevznikne. Kupující zasílá prodávajícímu objednávku prostřednictvím internetového obchodu. Tato objednávka je návrhem kupujícího na uzavření kupní smlouvy za smluvních podmínek dle těchto VOP. Odesláním objednávky prodávajícímu prostřednictvím internetového obchodu projevuje kupující vůli být vázán svojí objednávkou koupit a převzít jím vybrané zboží za kupní cenu, a to v souladu s podmínkami VOP, a to za předpokladu její akceptace prodávajícím. Kupující svojí objednávkou zaslanou prodávajícímu projeví zájem o koupi určitého zboží za předpokladu, že kupující vyplnil správně a naprosto všechny potřebné údaje uvedené v objednávce prostřednictvím internetového obchodu.
2. V objednávce kupujícího musí být vždy uvedeno:
fakturační údaje kupujícího (jméno a příjmení/název, trvalý pobyt/sídlo/ místo podnikání, IČO, DIČ, případně DIČ, zápis v příslušném rejstříku),
emailovou adresu kupujícího,
kdo za kupujícího vyplnil objednávku s uvedením jména a příjmení a kontaktních údajů,
požadovaný druh zboží a požadované množství zboží
způsob doručení.
Prodávající neodpovídá za prodlení dodávky a za škodu, která byla způsobena důsledkem toho, že kupující v objednávce nezadal všechny požadované údaje a/nebo vyplnil objednávku chybně.
3. K akceptaci objednávky zboží ze strany prodávajícího, a tedy k uzavření kupní smlouvy dochází na základě písemného potvrzení správné a zcela vyplněné elektronické objednávky elektronickou formou, tzn. e-mailem zaslaným prodávajícím (dále jen „akceptace“). V tomto e-mailu o akceptaci objednávky jsou současně kupujícímu zasílány zákonem vyžadované informace pro spotřebitele, Poučení spotřebitele o uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy, Vzorový formulář pro odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy, případně link v e-mailu na tyto informace a dokumenty. Je-li objednávka odsouhlasena prodávajícím postupem dle VOP, prodávající dodá objednané zboží v dodací lhůtě dle čl. 2. IV. VOP. Kupující je povinen zkontrolovat obsah e-mailu o akceptaci objednávky prodávajícího. V případě zjištění nesrovnalostí týkajících se obsahu elektronické objednávky potvrzené ze strany prodávajícího, je kupující povinen o tom uvědomit prodávajícího prostřednictvím e-mailové zprávy zaslané na e-mailovou adresu info@orostore.cz.
4. Před odesláním objednávky kupujícím jsou na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího a ve VOP kupujícímu sdělovány a poskytovány informace podle zvláštních předpisů, zejména podle § 3 zákona č. 1/2003. 102/2014 Z. z.. Kupující projevuje souhlas s těmito podmínkami odkliknutím příslušného políčka před odesláním objednávky na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že byl seznámen s tím, že s podáním objednávky a součástí objednávky je povinnost zaplatit cenu objednaného zboží.
5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je od kupujícího vždy vyžadováno, aby kupující odklikl a potvrdil, že se seznámil a souhlasí s platnými VOP prodávajícího, považujíce je za součást smluvního vztahu mezi prodávajícím a kupujícím. Proces vystavení a zaslání objednávky kupujícím nelze završit bez provedení tohoto úkonu. Každé objednávce je přiděleno evidenční číslo. Při komunikaci s prodávajícím a při úhradě uvádí kupující také číslo objednávky.
6. Kupující je oprávněn jednostranně odstoupit od smlouvy v období od uzavření smlouvy až do doručení zboží. Možnosti odstoupení kupujícího po převzetí zboží jsou uvedeny v článku. V. těchto VOP a v právních předpisech ČR. Přílohou těchto VOP je i Poučení spotřebitele o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy, jakož i Vzorový formulář pro spotřebitele na odstoupení od smlouvy. Prodávající tímto při uzavření smlouvy poskytuje spotřebiteli Poučení o uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy a Vzorový formulář na odstoupení spotřebitele od smlouvy při dodání zboží.
7. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
- v případě objednávky na dobírku, objednávku nebylo možné závazně potvrdit (chybně uvedené telefonní číslo, nedostupný, neodpovídá na e-maily atd.)
- zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtě 14-ti dnů ode dne zjištění výše uvedených skutečností prodávajícím, vrácena.
III. Kupní cena a platební podmínky
1. Kupní cena zboží je uvedena v internetovém obchodě. Všechny ceny jsou smluvní.
2. Kupující bere na vědomí, že prodávající prodává zboží v internetovém obchodě za úplatu a v případě objednávky se kupující zavazuje uhradit dohodnutou kupní cenu zboží a náklady na dodání zboží – poštovné dle prodávajícím akceptované objednávky (uzavřené smlouvy).
3. V internetovém obchodě jsou uvedeny aktuální a platné ceny. Ceny jsou konečné, tzn. včetně DPH, příp. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit, to se netýká případných poplatků za dopravné a pod. .
4. Akciové ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po časově určenou dobu.
5. Všechny ceny zboží v internetovém obchodě jsou uvedeny v měně Euro.
6. Kupní cena je splatná bezhotovostním převodem na bankovní účet prodávajícího před dodáním zboží s využitím platebních možností uvedených v internetovém obchodě nebo na dobírku.
7. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až okamžikem úplného zaplacení kupní ceny za dodané zboží a nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem dodání zboží kupujícímu.
8. V případě plateb ze zahraničí nese kupující veškeré bankovní poplatky mimo území ČR.
9. Pokud kupující požaduje zboží zabalit do dárkového balení, tak prodávající je oprávněn účtovat za tuto službu poplatek.
10. Kupující je povinen uhradit náklady na dodání zboží - poštovné, dle platného ceníku prodávajícího. Tyto náklady mu budou účtovány současně s kupní cenou zboží. Kupující je upozorňován, že informace o nákladech na dodání zboží – poštovné jsou jednoznačně uvedeny v procesu objednání zboží a závisí na výběru dopravce/doručovací služby/způsobu doručení.
IV. Dodací podmínky
1. Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží určené podle druhu, kvality a v množství, tak jak je uvedeno v objednávce/kupní smlouvě uzavřené mezi kupujícím a prodávajícím, za podmínek dohodnutých v kupní smlouvě a podle těchto VOP se všemi doklady potřebnými k provozu a užívání zboží ve státním jazyce, dále daňové doklady vztahující se ke zboží.
2. Prodávající vyřizuje všechny přijaté objednávky internetového obchodu v pořadí, v jakém jsou mu doručovány. Základní dodací lhůta na objednané zboží je 2-14 dní ode dne akceptace elektronické objednávky prodávajícím. Prodávající si vyhrazuje právo prodloužit dodací lhůtu v případě vybraného zboží.
3. Prodávající si vyhrazuje právo měnit lhůty dodání zboží v případě dodatečných požadavků kupujícího, pokud tyto budou akceptovány ze strany prodávajícího.
4. Pokud prodávající nemůže objednané zboží kupujícímu dodat, je povinen o tom neprodleně informovat kupujícího a nejpozději do 14 dnů vrátit kupujícímu zaplacenou kupní cenu za zboží nebo zálohu, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.
5. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v internetové objednávce jako místo dodání zboží.
6. Dodání zboží je uskutečněno předáním zboží kupujícímu (nebo kupujícím zmocněné osobě k převzetí zboží) resp. předáním zboží prvnímu přepravci k přepravě. Dodání nebo vydání zboží jiné osobě než kupujícímu není možné bez zvláštního předem daného písemného souhlasu prodávajícího a prodávajícím požadovaných dokumentů. Z tohoto důvodu je nezbytné, aby kupující uvedl správně své identifikační údaje při objednávání zboží a údaje pro dodání zboží.
7. V případě, že kupující nebude přítomen v době, kterou si závazně dohodl s přepravcem zboží, na místě dodání a nezmocní jinou osobu k převzetí zboží, kupující odpovídá za škodu, která vznikla prodávajícímu a/nebo přepravci zboží v důsledku neúspěšného dodání zboží kupujícímu . Náklady opětovného dodání zboží kupujícímu hradí kupující.
8. Přepravované zboží musí být vhodně a bezpečně zabaleno. Kupující svým podpisem na přepravním listu potvrzuje při převzetí zboží současně i neporušení obalu a kompletnost a celistvost převzatého zboží.
9. Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat zásilku, zda nebyl poškozen obal zásilky a zda byla dodána zásilka kompletně, zejména počet balíků/zásilek. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem a sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat faxem, e-mailem nebo poštou prodávajícímu. Nevznese-li kupující námitky k neúplné nebo poškozené zásilce a nedoručení dokladů dodávaných se zbožím při dodání zboží, na základě potvrzených dodacích a přepravních listů se předpokládá, že zboží bylo kupujícímu dodáno řádně, pokud se důkazně neprokáže opak. Všechny později oznámené vady a poškození, resp. reklamace dodaného množství a kvality zboží zjistitelné při převzetí zboží nebudou ze strany prodávajícího akceptovány. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dávají však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
10. V případě znemožnění či ztížení dodávky zboží zaviněním třetích osob (stávky přepravců, zásahy orgánů celní správy a jiné) nebo v případě výskytu okolností objektivní povahy znemožňujících dodávku („vyšší moc“ - přírodní katastrofy, válečný stav, politická a ekonomická rozhodnutí a pod. .) se dodací lhůta automaticky prodlužuje o dobu takového znemožnění či ztížení; nároky kupujícího na náhradu škody v důsledku prodlení prodávajícího s plněním závazků dle kupní smlouvy a těchto VOP se vylučují.
11. Prodávající je oprávněn odmítnout resp. pozastavit dodání zboží, v případě, že kupující je v prodlení s úhradou splatného závazku vůči prodávajícímu. Pokud kupující své závazky neuhradí do 5 dnů od odmítnutí resp. pozastavení dodání zboží, je prodávající oprávněn okamžitě odstoupit od kupní smlouvy. Kupující odpovídá za škody, které v takovém případě prodávajícímu vzniknou a zavazuje se je uhradit v celém rozsahu.
12. Dodání zboží na území členských států Evropské unie, příp. jiných států se uskutečňuje na základě předchozího souhlasu a vzájemného písemného odsouhlasení si ceny za poštovné a balné a příp. dalších dodacích podmínek mezi kupujícím a prodávajícím.
V. Odstoupení kupujícího od smlouvy
1. Odstoupení od smlouvy kupujícím, kterým je spotřebitel:
a) Ve smyslu ustanovení § 7 zákona o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji čj. 102/2014 Sb. má kupující právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží, přičemž je nezbytné, aby kupující v uvedené lhůtě doručil písemné odstoupení od smlouvy na adresu prodávajícího. Toto právo má kupující iv případě, že si zboží objednané prostřednictvím internetového obchodu vyzvedl osobně v prostorách výdejního místa prodávajícího.
b) Kupující nemůže odstoupit od smlouvy v případech podle § 7 ods. 6 zákona č . 102/2014 Sb. a ztrácí právo odstoupit od smlouvy pokud je zboží poškozeno, zničeno, používáno nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží.
c) Při uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy kupující informujte prodávajícího o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou) na adrese: Q&OC Partner s.r.o., Těčevská 3998, 085 01 Bardejov.
K tomuto účelu může kupující použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete v zápatí stránky v sekci INFORMACE-Formuláře. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, pokud kupující zašle oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy. Bližší podmínky jsou upraveny v zákoně č.j. 102/2014 Sb.
d) V případě odstoupení je nutné, aby kupující spotřebitel zaslal zboží úplné, s úplnou dokumentací, čisté, nepoškozené, nespotřebované ani byť jen částečně, spolu s originálním nepoškozeným obalem, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal, nakolik bez obalu se může zboží poškodit nárazem, vlhkem, klopením, stohováním, přemisťováním a pod.
e) V případě, že bude zboží vráceno nekompletní, poškozené, bez ochranného obalu nebo byť jen částečně spotřebované nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží, kupující odpovídá za snížení hodnoty tohoto zboží.
f) Po odstoupení od smlouvy prodávající vrátí kupujícímu veškeré platby, které kupující uhradil v souvislosti s uzavřením smlouvy, zejména kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud si kupující zvolil jiný druh doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízí prodávající. Platby budou kupujícímu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávajícímu bude doručeno písemné oznámení kupujícího o odstoupení od smlouvy. Úhrada bude provedena stejným způsobem, jaký kupující použil při jeho platbě, pokud kupující výslovně nesouhlasil s jiným způsobem platby, a to bez účtování jakýchkoli dalších poplatků.
g) Po odstoupení od smlouvy prodávající není povinen vrátit spotřebiteli platby za zakoupené zboží podle písm. e) před tím, než je zboží doručeno na adresu prodávajícího nebo dokud spotřebitel neprokáže zaslání zboží zpět, podle toho, co nastane dříve. Zboží musí být doručeno zpět na adresu: Q&OC Partner s.r.o., Těčevská 3998, 085 01 Bardejov nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za zachovanou, bude-li zboží odesláno zpět před uplynutím 14-ti denní lhůty. Přímé náklady na vrácení zboží nese kupující. Kupující odpovídá za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku zacházení s ním jiným způsobem, než jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
Poučení o uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy
2. Odstoupení od smlouvy kupujícím, kterým není spotřebitel:
a) V případě, že kupující není spotřebitel, může od smlouvy odstoupit v případech uvedených v Obchodním zákoníku v platném znění.
b) V případě, že kupující, který není spotřebitel odstoupí od smlouvy, nese tak v celém rozsahu náklady na vrácení zboží prodávajícímu.
VI. Odpovědnost za vady, záruka a reklamace
1. Ustanovení tohoto bodu se nevztahují na kupujícího, který není spotřebitel a/nebo na osoby, nakupující zboží za účelem podnikání a nikoli za účelem osobní spotřeby fyzických osob; odpovědnost za vady zboží se v tomto případě řídí ustanoveními Obchodního zákoníku. Prodávající vyřizuje spotřebitelské reklamace v souladu s právními předpisy České republiky, zejména zákonem č.j. 250/2007 Sb. v platném znění, Občanským zákoníkem ČR a platnými právními předpisy.
2. Prodávající odpovídá pouze za ty vady zboží, které má zboží v době jeho dodání kupujícímu a za vady, které se vyskytnou po převzetí zboží kupujícím v záruční době. Prodávající neodpovídá za vady zboží, pokud tyto byly způsobeny kupujícím a/nebo třetími osobami.
3. Kupující je povinen bez zbytečného odkladu vady dodaného zboží písemně oznámit prodávajícímu.
4. U všeho zboží kupovaného na základě občanskoprávních vztahů prodávající poskytuje na dodané zboží záruku v trvání 24 měsíců, pokud právní předpisy ČR nestanovují kratší nebo delší dobu pro určité druhy zboží. Záruka za zboží začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Kupující má právo uplatnit si u prodávajícího záruku pouze na zboží, které vykazuje vady, je v záruční době a bylo koupeno u prodávajícího.
5. Záruka se nevztahuje na vady a poškození na zboží:
vznikly-li v souvislosti s běžným opotřebením,
pokud byly na zboží provedeny jakékoli zásahy, úpravy resp. opravy bez účasti prodávajícího, resp. v rozporu s jeho pokyny,
pokud zásah, oprava nebo úprava zboží byla provedena v jiném servisu než u prodávajícího,
pokud bylo zboží použito v rozporu s jeho návodem nebo pro účely, kterým nevyhovuje svými technickými parametry nebo pro které není určeno nebo zanedbáním péče o zboží,
pokud byly způsobeny provozováním v nevhodném prostředí a poškozením nevhodnou obsluhou,
pokud byly způsobeny provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,
došlo-li k poškození zboží nesprávnou manipulací, neodborným nešetrným zacházením, nadměrnou zátěží, mechanickým poškozením nebo nesprávným skladováním u kupujícího,
je-li vadou zboží mechanické poškození zboží způsobené kupujícím (jako mechanické poškození skla, pouzdra, řemínku nebo náramku),
došlo-li k vadám neodborným elektrickým zásahem, přepětím v síti, případně působením elektrostatického výboje,
pokud k vadám došlo v důsledku jiných okolnosti mimo kontrolu prodávajícího, zejména případy „vyšší moci“, působení koroze, nesprávného ošetřování, poškozením vodou, ohněm (například poškození strojku při nedodržení pokynů pro vodotěsnost) a jiné.
Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího a platnými právními předpisy ČR. Jako záruční list slouží nákupní doklad.
Reklamační formulář naleznete v zápatí stránky v sekci INFORMACE-Formuláře.
VII. Ochrana osobních údajů
1. Společnost Q&OC Partner s.r.o. jako prodávající zpracovává osobní údaje, které kupující na portálu www.orostore.cz zadal nebo poskytl při vzájemné komunikaci. Prodávající je provozovatelem informačního systému osobních údajů dle zákona 18/2018 Z.z. o ochraně osobních údajů.
2. Smluvní strany se dohodly, že v případě, že kupující je fyzickou osobou, je povinen oznámit prodávajícímu své jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště včetně PSČ, číslo telefonu a mailovou adresu za účelem vyřízení a odeslání objednávky. Za tímto účelem se nevyžaduje souhlas dotyčné osoby. Provozovatel se zavazuje, že osobní údaje nebude používat a zpracovávat k jiným účelům, pokud mu k tomu dotyčná osoba neudělí zvláštní souhlas.
3. Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je právnickou osobou nebo fyzickou osobou podnikatelem, je povinen oznámit prodávajícímu své obchodní jméno, adresu sídla včetně PSČ, IČO, DIČ, číslo telefonu a mailovou adresu.
4. V případě, že kupující udělí souhlas ke zpracování osobních údajů za účelem marketingu, prodávající se zavazuje, že bude zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje pouze za tímto účelem. Kupující má právo tento souhlas kdykoli odvolat. Prodávající jako provozovatel může zpracovávat osobní údaje na základě souhlasu dotyčné osoby, pokud dotyčná osoba dovršila 16 let věku.
5. Prodávající se zavazuje, že bude s osobními údaji kupujícího zacházet a nakládat jimi v souladu s platnými právními předpisy ČR. Prodávající po splnění účelu zpracování zajistí neprodleně likvidaci osobních údajů kupujícího v souladu s § 10 Zákona č.j. 18/2018 Sb. Zákona o ochraně osobních údajů ao změně a doplnění některých zákonů.
6. Dotčená osoba má právo na to, aby prodávající jako provozovatel bez zbytečného odkladu opravil nesprávné osobní údaje, pokud o to požádá. Zákona o ochraně osobních údajů ao změně a doplnění některých zákonů.
7. Dotčená osoba má právo na výmaz osobních údajů, pokud o to požádá.
8. Prodávající se zavazuje neposkytnout získané osobní údaje třetí straně s výjimkou poskytnutí nezbytně potřebných údajů externímu dopravci za účelem dopravy zboží kupujícímu.
9. Ochrana osobních údajů se vztahuje na Zájemce, kteří jsou fyzickými osobami. Společnost Q&OC Partner s.r.o. zpracovává osobní údaje o v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů; 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů ao změně a doplnění některých zákonů. Informace o podmínkách zpracování osobních údajů jsou blíže uvedeny v PODMÍNKÁCH ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ, které tvoří nedílnou součást těchto Všeobecných podmínek. Podmínky zpracování osobních údajů jsou zároveň splněním informační povinnosti ve vztahu k dotčeným osobám.
Poučení:
Jako dotčená osoba má kupující práva zejména podle § 28 a jiné ZoOOÚ. Na základě písemné žádosti doručené na adresu prodávajícího má kupující právo zejména vyžadovat potvrzení, zda jsou nebo nejsou osobní údaje o kupujícím zpracovávány a namítat vůči zpracování osobních údajů kupujícího, o kterých předpokládá, že jsou nebo budou zpracovávány pro účely přímého marketingu bez souhlasu kupujícího, a žádat jejich likvidaci. Pokud prodávající má povinnost poskytnout a/nebo doručit kupujícímu povinné informace a tato povinnost není splněna formou zveřejnění ve VOP, registrací vyjadřujete souhlas, aby se kupujícímu tyto informace poskytly formou e-mailové nebo sms zprávy na poskytnutý kontaktní údaj, resp. jiným vhodným způsobem.
VIII. Informace o možnosti a podmínkách řešení sporu prostřednictvím systému alternativního řešení sporů
1. Kupující jako spotřebitel (ne „podnikatel“) má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na: info@orostore.eu), není-li spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá , že prodávající porušil jeho práva. V případě, že prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů podle zákona 391/2015 Sb., kterými je orgán alternativního řešení sporu a oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu podle § 3 ods. 2 a § 5 ods. 2 zákona 391/2015 S.z. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle ust. §12 zákona 391/2015 S.z. Spotřebitel může podat stížnost také prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
2. Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde vyčíslená hodnota sporu nepřevyšuje částku 20 EUR. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výše 5 EUR s DPH. Seznam všech subjektů ARS zveřejňuje Ministerstvo hospodářství na stránce www. economy.gov.sk.
IX. Zvláštní ustanovení
1. V případě, že se ustanovení nebo části těchto VOP stanou neplatnými nebo nevymahatelnými, zůstává platnost a vymahatelnost ostatních ustanovení/části těchto VOP nedotčena. Právní vztahy výslovně neupravené kupní smlouvou nebo těmito VOP se řídí ustanoveními příslušných všeobecných právních předpisů platných na území České republiky, přičemž smluvní strany výslovně vylučují aplikaci vídeňské Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží. Smluvní strany se v souladu s § 37e zákona č.j. 97/1963 Sb. o mezinárodním právu soukromém a procesním dohodli, že o všech sporech a nárocích vyplývajících z této smlouvy budou rozhodovat slovenské soudy.
2. Písemnosti a zprávy doručované prostřednictvím emailu se považují za doručené momentem úspěšného odeslání emailové zprávy z emailové schránky odesílatele na emailovou adresu příjemce, ledaže server odesílatele doručí odesílateli zprávu o nemožnosti doručení zasílané emailové zprávy příjemci.
X. Závěrečná ustanovení
1. Pokud se některá ustanovení kupní smlouvy a/nebo VOP stanou v důsledku změny právní úpravy neplatnými, nemá to za následek neplatnost celé kupní smlouvy a/nebo VOP a prodávající se zavazuje neúčinné, resp. neplatná ustanovení nahradit novými ve lhůtě do 10 pracovních dnů, nedohodne-li se jinak.
2. Kupující výslovně prohlašuje, že před akceptací návrhu kupní smlouvy se seznámil s těmito VOP, které jsou zveřejněny na web stránce prodávajícího a v internetovém obchodě a jsou nedílnou součástí kupní smlouvy prodávajícího a souhlasí s nimi, což potvrzuje zasláním objednávky prodávajícímu.
3. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto VOP. Povinnost písemného oznámení o změně těchto VOP je splněna jejich umístěním na internetové stránce prodávajícího.
4. Tyto VOP platí ve znění v jakém jsou uveřejněny na internetové stránce prodávajícího www.orostore.cz